Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

the doors film och jobba

Av sanna - 19 januari 2008 06:26



Igår så stog jag så fint ute på Martinas trappa med Anna, Martina och Jonna och rökte (hur man nu kan röka fint?) och uttryckte mitt konstaterande att "fan, hur troligt är de att de blir storm idag då?". Då var det ju vindstilla...hmm nu vid 06.58 så kan man inte riktigt säga samma sak! Det är inte direkt så att jag längtar ut i blåsten, då kan man komma till frågan - Vad gör jag uppe nu?....Jag har fått den stora äran att jobba mitt i stormandet, börjar nu vid sju och slutar vid nio ikväll, isnt that lövely?


Undra vad dom ska döpa denna stormen till? Evert?...Beda tycker jag personligen låter alldeles perfekt!


Igår var jag ju som sagt hos Martina och vi kollade på film...först skulle vi kolla på Across the Universe, men det gick inte! Martina hade då som förslag att vi skulle titta på Inte utan min dotter...den är bra, men lite deprimerande kanske och inte nåt som man väljer och titta på med 3 tjejkompisar en fredagkväll... Vi bestämde oss för filmen om the doors....inte för att den var mindre deprimerande, men den va bra!

 

Sånna filmer kan vara ganska kul att se när dom är baserade på nåt som faktiskt har hänt...kanske inte särskilt inspirerande att se nån som knarkar ihjäl sig och dör när dom är 27 utav hjärtsvikt...men man får väl se det som så att han iallafall levde dom 27 åren som om dom vore dom sista!?


Nu ska jag åka och jobba...och akta mig så jag inte blåser bort på vägen dit!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards