Alla inlägg den 24 juni 2007

Av sanna - 24 juni 2007 02:55


Happ nu sitter man här igen och jag är trött som fan!!! blir nog en sån natt när man får stå upp hela natten för att man inte ska somna...


Idag vakna jag toktidigt...låg kvar i sängen och tänkte SOV SOV SOV men inte fan somna jag för de! Tröttna på att ligga och försöka sova så jag gick upp...la mej på soffa och där låg jag i stort sett hela dan!

Ian kom förbi en stund och tjöta skit...sen efter ett tag va de dags att ta cykeln till jobbet!


Nu är de mitt i natten och jag är så trött...men nu är de iallafall bara 4 timmar kvar, så jag har jobbat lite mer än hälften...knasigt hur länge man jobbar här egentligen...nästan halva dygnet!


Idag ska jag inte sova nåt när jag kommer hem...tror jag inte iallafall! ska åka till borås med Steph, Lollo och Angelica! Vi ska köpa hattar och slipsar till stephs födelsedagsfest...temat är nämligen: Hattar & slipsar....

Tycker de är ett ganska festligt tema egentligen, man kan ju bestämmma lite själva hur mycke man vill utmärka sej, för de finns ju massa knasiga hattar och slipsar man kan ha...kommer nog bli kul! Looking forward to it...



Bye for now  *vinkar febrilt*

Ovido - Quiz & Flashcards